V poslední době se zvýšil počet chovatelů, kterým od nás nepřišla mailová zpráva. Týká se to zejména těch, kteří používají mailového klienta SEZNAM.cz, ale může se jednat i o ostatní tzv. "freemailové klienty". Vzhledem ke stále se zvyšujícímu počtu nevyžádané pošty (SPAM) zpřísňují i tito klienti kritéria pro vyhodnocování zda se jedná či nejedná o SPAM. Vzhledem k tomu, že se toto vyhodnocování děje plně automaticky, se ve spoustě případů stane, že je jako SPAM označena i "normální zpráva".
Zkontrolujte si tedy prosím složky "SPAM", případně "Nevyžádaná pošta", zda se právě tam nenachází Vámi očekávaný a stále nepřicházející mail.
Co dělat, aby se tato situace již neopakovala? Zde přinášíme řešení pro SEZNAM.cz, ale obdobné je to i u ostatních klientů: NÁVOD. Jedná se o to, aby naše mailová adresa info@uek.cz byla označena jako tzv. "bezpečný odesilatel" (což v tomto případě znamená přidat si naši adresu do kontaktů v mailovém klientovi).